Forum www.lidlomix.fora.pl Strona Główna www.lidlomix.fora.pl
Robot Kuchenny Monsieur Cuisine Connect
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Właczene oraz wyłaczenie WI FI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lidlomix.fora.pl Strona Główna -> Nawiązywanie połączenia z internetem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OlgWid




Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:00, 17 Sty 2021    Temat postu:

U mnie również pomogła zmiana języka i restart routera. Zaktualizowało mi przepisy po kilku minutach od zalogowania, wszystko dziala:) Niestety, to ewidentnie jakiś masowy problem 'nowej partii', trzeba cierpliwości...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dete87




Dołączył: 18 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:06, 18 Sty 2021    Temat postu:

Potwierdzam jak poprzednicy. Wystarczy zmienić język na angielski, urządzenie łączy się bez problemu. Następnie kliknąć w link aktualizacja. Po aktualizacji zmienić na język polski. Przepisy pobierają się kilka minut.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
b0ozar




Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:45, 18 Sty 2021    Temat postu:

A ja nie potwierdzam.
Próbuję od czwartku i nic nie działa - żadne zmiany języka restart rutera itd nic nie dają.
Z ruterem się łączy (na ruterze sprawdzam i urządzenie jest połączone), natomiast nie chce się połączyć z serwerem i pobrać aktualizacji. Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawelck




Dołączył: 18 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:40, 18 Sty 2021    Temat postu:

Ja również nie potwierdzam. 3 dzień próbuje połączyć wszystkimi możliwymi sposobami i nic nie działa dzisiaj już walczę 5 godzinę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalusia161




Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:47, 18 Sty 2021    Temat postu:

Ja również nie potwierdzam. Zmieniałam jezyk. Resetowałam ruter. Czekałam pare godzin. I nic. Z WiFi łączy. Z serwerem już nie. Zalogować się nie mogę. Aktualizacja tez nie działa (czasem pokazuje że niby pobiera nowa wersje oprogramowania, ale zaraz potem przerywa i brak nowej wersji- mam ta z 22.07 ).
Lipa. Czekam aż serwis się odezwie. Ciekawa jestem co usłyszę.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariano




Dołączył: 18 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:19, 18 Sty 2021    Temat postu:

Zakupiłem żonie lidlomix 15.01 i dzisiaj do nas dotarł

Mamy podobny problem. Po wpisaniu hasła do wifi lidlomix nie chce się połączyć. Próbowaliśmy zmieniać język i przywracać ustawienia fabryczne i problem z brakiem połączenia ciągle występuje.
Zostawię go włączonego na noc, może zatrybi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RadoslawGola




Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:00, 19 Sty 2021    Temat postu:

Problemów jest klika, dwa z którymi ja się zetknąłem to:

1. Połączenie z wifi
Występuje czasem konflikt adresów IP - lidlomix z jakiegoś powodu wybiera adres już używany w sieci wifi. Rozwiązanie to udostępnienie sieci wifi z telefonu (najlepiej bez hasła) i / lub reset routera wifi, tak żeby lidlomix podłączył się zanim podepną się inne urządzenia i mógł spokojnie nawiązać sobie połączenie z serwerami.

2. Połączenie z serwerem
Tutaj problemem wydaje się być stary niekompatybilny firmware któy po prostu nie może się podłaczyć z API przepisów i kontem użytkownika.

Generalnie postępujemy tak:
1. resetujemy urządzenie do ustawień fabrycznych
2. wybieramy jezyk angielski
3. omijamy na razie zakładanie konta (lub zakładamy je na komputerze/komórce - nie na lidlomixie)
4. udostępniamy internet na telefonie , najlepiej sieć bez zabezpieczenia / hasła (potrzebujemy tego dosłownie na 15-30 min)
5. w lidlomix łączymy się z siecią na telefonie wybierając nasza sieć i klikając connect
6. czekamy aż ikonka zmieni się na pomarańczową i będzie pod spodem connected
7. idziemy do ustawień i menu informacji o urządzeniu, zapisujemy sobie numer wersji oprogramowania lub robimy zdjęcie dla porównania póżniej
8. palcem scrollujemy ekran na sam dół, aż pojawi się czerwony link z opcją sprawdzania nowego oprogramowania
9, raz - dosłownie raz - po kliknięciu pojawi się informacja ze znalezione jest nowe oprogramowanie
10. teraz dajemy lidlomixowi jakiś czas - u mnie to trwało ok 15 minut - niestety nie ma żadnej informacji że oprogramowanie się pobiera - ja to monitorowałem obserwując sieć programem diagnostycznym ale domyślam się że nie każdy wie jak to zrobić .. Smile
11. Po pobraniu oprogramowania, wydaje mi się ze urządzenie samo się zresetuje - musiałem wyjść na moment z kuchni, a kiedy wróciłem ekran był czarny więc nie jestem pewien czy to był restart czy tylko oszczędzanie energii - ale wydaje mi się że restart
12. W tym momencie znów wchodzimy do menu i informacji o urządzeniu, powinniśmy widzieć nowy numer wersji oprogramowania w stosunku do tego co widzieliśmy w pkt 7.
13. W tym momencie powinniśmy już widzieć w opcjach że status urządzenia jest "connected", powinniśmy być w stanie zalogować się na utworzone konto (pkt 3)
14. Pobieranie przepisów też chwilę trwa
15. Na nowym oprogramowaniu, powinniśmy też już łatwiej łączyć się do sieci domowej, zabezpieczonej (tak było w moim wypadku) i możemy też zmienić język z powrotem na Polski

Mam nadzieje że to komuś pomoże.
Pozdrawiam i smacznego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalusia161




Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:44, 19 Sty 2021    Temat postu:

Też się nie udało 😟

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawelck




Dołączył: 18 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:15, 19 Sty 2021    Temat postu:

Lidlomix bez problemu widzi wszystkie routery i telefony z którymi również bez problemu się łączy! Czy to w języku polskim czy angielskim czy też niemieckim - nie ma to u mnie kompletnie żadnego znaczenia. Niestety nie nawiązuje połączenia z serwerem, kółko łączenia z internetem się obraca i nic z tego nie wynikia niezależnie od źródła internetu czy to światłowód czy LTE z telefonu. Nie ma tu nic do rzeczy zakładanie konta czy aktualizacja ponieważ zwyczajnie się tego nie da zrobić bez dostępu do internetu ! Także problem pozostaje nie rozwiązany. Ustawienia fabryczne przywracalem, języki zmieniałem....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marssel




Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:21, 19 Sty 2021    Temat postu:

Walczę z połączeniem już od 13.01 codziennie po kilka godzin, dalej nic Crying or Very sad
Dzisiaj napisałem reklamację, na którą uzyskałem odpowiedz: proszę oczekiwać telefonu z działu serwisu. Zakupiłem robota ze sklepu online, orientujecie się czy mogę odesłać go i żądać zwrotu pieniędzy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalusia161




Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:07, 19 Sty 2021    Temat postu:

Ja na telefon czekam od piątku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawelck




Dołączył: 18 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:17, 19 Sty 2021    Temat postu: Wifi

Dzwoniłem dzisiaj na infolinie 00 800 55500888 generalnie dowiedziałem się ze mogę im wysłać do serwisu sprzęt (czas oczekiwania 4/5 tygodni), oddać do sklepu lub zwyczajnie czekać aż w końcu się połączy co napewno wg Pani na infolinii się wydarzy ale niewiadomo kiedy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasspeer




Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:22, 19 Sty 2021    Temat postu:

Pytanie:
Na jakiego maila lub pod jaki numer telefonu zgłaszacie reklamację?
Ja wysłałem 4 dni temu pod:
service-pl @ monsieur-cuisine com
service @ monsieur-cuisine com
I cisza.... A z tego co piszecie to do niektórych odpisują od ręki...

To ustrojstwo dostaliśmy pod choinkę i w grudniu działało bez zarzutów. Sytuacja ktora ma miejsce pojawiła się po nowym roku. Nawet znajomi którzy korzystają od ponad 2 lat z lidlomixa i są bardzo zadowoleni, sprawdzili na naszą prośbę czy u nich też pojawił się problem który tutaj poruszamy - oczywiście oni też nie mogą się zalogować ani połączyć z serwerem...

Szkoda ze skoro jest to usterka na szeroką skalę niema żadnego oficjalnego stanowiska na stronie monsieur cuisine connect...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dossssya




Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:52, 19 Sty 2021    Temat postu:

Potwierdzam ,że zmiana języka pomaga .Też się martwiłam ,ale pomogło momentalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marssel




Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:08, 20 Sty 2021    Temat postu:

W dniu dzisiejszym otrzymałem odpowiedź z serwisu Hoyer handel, niestety wina leży po stronie oprogramowania, przesłali na email komplet etykiety i lidlomix pojechał do Niemiec w celu zmiany oprogramowania, czas ok 3 tygodni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lidlomix.fora.pl Strona Główna -> Nawiązywanie połączenia z internetem Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin