|
www.lidlomix.fora.pl Robot Kuchenny Monsieur Cuisine Connect
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
b0ozar
Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:35, 21 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Ja dzisiaj też dostałem odpowiedź z serwisu Hoyer handel.
Napisałem, że nie da się aktualizować urządzenia ani ręcznie ani automatycznie. Odpowiedzieli, że rozwiązaniem mojego problemu jest aktualizacja urządzenia, która wykonuje się automatycznie lub można zrobić ją ręcznie.
Czyli a mój problem, że urządzenia nie da się zaktualizować, zaproponowali jako rozwiązanie - aktualizację.
Pozostawię to bez komentarza.
Chyba się poddam bo próbuję już tydzień zaktualizować. Moim zdaniem to po prostu żenada, że lidl sprzedaje wadliwy towar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalusia161
Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:20, 21 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Ja czekam na kontakt ze strony serwisu. Zglaszalan telefonicznie. Mam numer zgłoszenia. Mają dzownic podobno... Ale jutro mija dopiero (albo już) tydzień.
Urządzenie sprawuje się ok. Wszystko działa. Wszystkie elementy są.
Tyłko ten nieszczęsny problem z serwerem.... próbowałam wszystkiego z powyższych rad 😟
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kalusia161 dnia Czw 19:21, 21 Sty 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kika1326
Dołączył: 16 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:49, 21 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
U mnie dokładnie to samo cały czas od 15.01. Pojawia się komunikat o dostępnej aktualizacji dochodzi nawet do 90% i nagle wyskakuje brak aktualizacji. Najbardziej denerwujące jest to, że jednym działa a innym nie i nie wiem czym to jest spowodowane. Poczekam jeszcze kilka dni i również zrobię zgłoszenie, ciekawe co mi odpiszą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JanekSz
Dołączył: 21 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:27, 21 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Mi Pani z serwisu powiedziało że mają problem z serwerem bo jest przeciążony i że pewnie prędzej czy później się zaktualizuje. Ogólnie podobno są świadomi problemu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mjavo
Dołączył: 23 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:34, 23 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
U mnie podobnie - połączenie z Wifi udane (próbowałem na routerze + 2 hotspoty z telefonu), jednak nie można było się zalogować ani pobrać aktualizacji.
Zostawiłem na noc włączone urządzenie i rano było zaktualizowane i można było się zalogować, także potwierdzam skuteczność tej metody.
Ważne, aby urządzenie pozostało włączone i samoistnie nie przeszło w tryb uśpienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasprzyk
Dołączył: 24 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:25, 24 Sty 2021 Temat postu: Przepisy live |
|
|
U mnie z kolei jeszcze inny problem, po nawiązaniu połączenia, pobraniu aktualizacji i pobraniu przepisów (209 zwykłych i 468 live) nie mogę znaleźć żadnego przepisu live w przepisach :/ Ktoś miał podobny problem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gosia
Dołączył: 24 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:56, 24 Sty 2021 Temat postu: Brak polaczenia z serwerem |
|
|
Witam niestety umnie tez problem z serwerem pisalam do serwisu ale cisza , czy ktos z was pisal i dostal odpowiedz .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mstrz
Dołączył: 24 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:52, 24 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
mjavo napisał: | Zostawiłem na noc włączone urządzenie i rano było zaktualizowane i można było się zalogować, także potwierdzam skuteczność tej metody.
Ważne, aby urządzenie pozostało włączone i samoistnie nie przeszło w tryb uśpienia |
Jak można zapobiec przejściu w stan uśpienia?
Mój lidlomix dotarł w środę 20.01 i od tego czasu nie umie sobie ściągnąć aktualizacji. Próbowałem hotspotów z 2 smartfonów, próbowałem po angielsku, niemiecku i polsku... Zostawiam go na noc codziennie ale po paru minutach ekran gaśnie, przecież nie będę przy nim siedział całą noc i klikał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kwikus
Dołączył: 25 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:05, 25 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Witam
Też miałem problem z połączeniem.Zrobiłem tak: wpisałem haslo do Wi-Fi, nie chciało się połączyć, więc wszedłem w ustawienia następnie w Prze (pod głośnością) są tam informację o urządzeniu i informacja " nie połączono z serwerem". Na samym dole jest informacja o aktualizacji- klikamy. Informuję nas że znalazło nowszą wersję (chociaż ciągle nie połączyło z serwerem), klikamy za parę sekund znowu i pojawia się że pobrano nowszą wersję, za chwilę nastąpi restart. Po restarcie połączył się z siecią i pobrał nowe przepisy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aro
Dołączył: 25 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:11, 25 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
kwikus napisał: | Witam
Też miałem problem z połączeniem.Zrobiłem tak: wpisałem haslo do Wi-Fi, nie chciało się połączyć, więc wszedłem w ustawienia następnie w Prze (pod głośnością) są tam informację o urządzeniu i informacja " nie połączono z serwerem". Na samym dole jest informacja o aktualizacji- klikamy. Informuję nas że znalazło nowszą wersję (chociaż ciągle nie połączyło z serwerem), klikamy za parę sekund znowu i pojawia się że pobrano nowszą wersję, za chwilę nastąpi restart. Po restarcie połączył się z siecią i pobrał nowe przepisy. |
Do jakiej wersji firmware zakualizowal sie?
Mozesz wstawic zdjecie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kwikus
Dołączył: 25 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:00, 25 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Aro napisał: | kwikus napisał: | Witam
Też miałem problem z połączeniem.Zrobiłem tak: wpisałem haslo do Wi-Fi, nie chciało się połączyć, więc wszedłem w ustawienia następnie w Prze (pod głośnością) są tam informację o urządzeniu i informacja " nie połączono z serwerem". Na samym dole jest informacja o aktualizacji- klikamy. Informuję nas że znalazło nowszą wersję (chociaż ciągle nie połączyło z serwerem), klikamy za parę sekund znowu i pojawia się że pobrano nowszą wersję, za chwilę nastąpi restart. Po restarcie połączył się z siecią i pobrał nowe przepisy. |
Do jakiej wersji firmware zakualizowal sie?
Mozesz wstawic zdjecie? |
Teraz mam wersję firmware 4924, android v4.2a_2020-09-01, wer. aplikacji 11.22-release, build: 248, około 680 przepisów w tym live
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawelochaby
Dołączył: 25 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:49, 25 Sty 2021 Temat postu: Lidlomix E5 brak połączenia z netem... |
|
|
U mnie wystąpił ten sam błąd, nie chciał połączyć się z routerem... Resetowałem router jak i maszynę E5 przywracałem do do ustawień fabrycznych, zainstalowałem aplikacje na telefonie, nic nie dało . Po 3 h walki z lidlomixem poddałem się wykonałem telefon do przyjaciela czyli i golonka Lidla... Podałem wszystkie dane nr klienta, nr zamówienia nr seryjny produktu- tu moje zdziwienie Pani na infolinię powiedziała że nie widzi takiego produktu i nie wie do jakiego serwisu skierować sprawę skierowała do działu pomocy w Lidlu oni mieli ustalić serwis 😭... Pomoc z Lidla miał to poprowadzić tylko nie wiadomo kiedy i ile dni to zajmie...
Po telefonie do Lidla no jakoś 30 min sprzęt się połączył z internetem sukces😁😋... A więc tak albo w Lidlu coś odblokowali żeby urządzenie mogło się policzyć z serwerem, albo czas sprawił że coś się zaktualizowało tylko pytanie jak jak niby nie było połączenia z internetem... Wiec może trzeba wybrać sieć wprowadzić hasło i czekać może się tak wam się uda 😋😁
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Intruz
Dołączył: 26 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:54, 26 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Witam od 4 dni mam lidomixa i próbuje połączyć się z WiFi. Mam wersję 4924. Wersja aplikacji 11.19 Build: 238. Mam 209 przepisów. Gdy klikam "Wyszukaj po aktualizacji" czasami wyskakuje ze nie ma nowej wersji a czasem pobiera 8 MB z internetu i wyskakuje napis "załadowano nowa wersje aplikacji" I % rosną od 1 do 95 aż nagle wyskakuje: "nie znaleziono nowej wersji" I nic się nie dzieje. Nie pobiera nowych przepisów i nie mogę się zalogować. Wiecie co mogę zrobić? Czy zgłaszać do serwisu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aro
Dołączył: 25 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:14, 26 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Intruz napisał: | Witam od 4 dni mam lidomixa i próbuje połączyć się z WiFi. Mam wersję 4924. Wersja aplikacji 11.19 Build: 238. Mam 209 przepisów. Gdy klikam "Wyszukaj po aktualizacji" czasami wyskakuje ze nie ma nowej wersji a czasem pobiera 8 MB z internetu i wyskakuje napis "załadowano nowa wersje aplikacji" I % rosną od 1 do 95 aż nagle wyskakuje: "nie znaleziono nowej wersji" I nic się nie dzieje. Nie pobiera nowych przepisów i nie mogę się zalogować. Wiecie co mogę zrobić? Czy zgłaszać do serwisu? |
Dokladnie identyczna w 100% sytuacja u mnie, dlatego wczesniej pytalem Kolegi ( dziekuje) do jakiej wersji maszynka sie zaktualizowala.
Raczej mam juz to w nosie a jak mnie wkurzy bardziej to oddam na niezgodnosc towaru z oferta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomselek
Dołączył: 26 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:10, 26 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
I u mnie sytuacja jest Taka sama , nowe urządzenie i brak polaczenia z serwerm urządzenie próbuje sie zalogować do sieci jedynie koło roluje sie i nic wiecej ,czy ktoś poradził sobie z tym problemem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|