Forum www.lidlomix.fora.pl Strona Główna www.lidlomix.fora.pl
Robot Kuchenny Monsieur Cuisine Connect
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Właczene oraz wyłaczenie WI FI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lidlomix.fora.pl Strona Główna -> Nawiązywanie połączenia z internetem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
b0ozar




Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:35, 21 Sty 2021    Temat postu:

Ja dzisiaj też dostałem odpowiedź z serwisu Hoyer handel.
Napisałem, że nie da się aktualizować urządzenia ani ręcznie ani automatycznie. Odpowiedzieli, że rozwiązaniem mojego problemu jest aktualizacja urządzenia, która wykonuje się automatycznie lub można zrobić ją ręcznie.

Czyli a mój problem, że urządzenia nie da się zaktualizować, zaproponowali jako rozwiązanie - aktualizację.

Pozostawię to bez komentarza.

Chyba się poddam bo próbuję już tydzień zaktualizować. Moim zdaniem to po prostu żenada, że lidl sprzedaje wadliwy towar.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalusia161




Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:20, 21 Sty 2021    Temat postu:

Ja czekam na kontakt ze strony serwisu. Zglaszalan telefonicznie. Mam numer zgłoszenia. Mają dzownic podobno... Ale jutro mija dopiero (albo już) tydzień.

Urządzenie sprawuje się ok. Wszystko działa. Wszystkie elementy są.
Tyłko ten nieszczęsny problem z serwerem.... próbowałam wszystkiego z powyższych rad 😟


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kalusia161 dnia Czw 19:21, 21 Sty 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kika1326




Dołączył: 16 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:49, 21 Sty 2021    Temat postu:

U mnie dokładnie to samo cały czas od 15.01. Pojawia się komunikat o dostępnej aktualizacji dochodzi nawet do 90% i nagle wyskakuje brak aktualizacji. Najbardziej denerwujące jest to, że jednym działa a innym nie i nie wiem czym to jest spowodowane. Poczekam jeszcze kilka dni i również zrobię zgłoszenie, ciekawe co mi odpiszą Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JanekSz




Dołączył: 21 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:27, 21 Sty 2021    Temat postu:

Mi Pani z serwisu powiedziało że mają problem z serwerem bo jest przeciążony i że pewnie prędzej czy później się zaktualizuje. Ogólnie podobno są świadomi problemu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mjavo




Dołączył: 23 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:34, 23 Sty 2021    Temat postu:

U mnie podobnie - połączenie z Wifi udane (próbowałem na routerze + 2 hotspoty z telefonu), jednak nie można było się zalogować ani pobrać aktualizacji.

Zostawiłem na noc włączone urządzenie i rano było zaktualizowane i można było się zalogować, także potwierdzam skuteczność tej metody.
Ważne, aby urządzenie pozostało włączone i samoistnie nie przeszło w tryb uśpienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasprzyk




Dołączył: 24 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:25, 24 Sty 2021    Temat postu: Przepisy live

U mnie z kolei jeszcze inny problem, po nawiązaniu połączenia, pobraniu aktualizacji i pobraniu przepisów (209 zwykłych i 468 live) nie mogę znaleźć żadnego przepisu live w przepisach :/ Ktoś miał podobny problem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosia




Dołączył: 24 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:56, 24 Sty 2021    Temat postu: Brak polaczenia z serwerem

Witam niestety umnie tez problem z serwerem pisalam do serwisu ale cisza , czy ktos z was pisal i dostal odpowiedz .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mstrz




Dołączył: 24 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:52, 24 Sty 2021    Temat postu:

mjavo napisał:
Zostawiłem na noc włączone urządzenie i rano było zaktualizowane i można było się zalogować, także potwierdzam skuteczność tej metody.
Ważne, aby urządzenie pozostało włączone i samoistnie nie przeszło w tryb uśpienia


Jak można zapobiec przejściu w stan uśpienia?

Mój lidlomix dotarł w środę 20.01 i od tego czasu nie umie sobie ściągnąć aktualizacji. Próbowałem hotspotów z 2 smartfonów, próbowałem po angielsku, niemiecku i polsku... Zostawiam go na noc codziennie ale po paru minutach ekran gaśnie, przecież nie będę przy nim siedział całą noc i klikał...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kwikus




Dołączył: 25 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:05, 25 Sty 2021    Temat postu:

Witam
Też miałem problem z połączeniem.Zrobiłem tak: wpisałem haslo do Wi-Fi, nie chciało się połączyć, więc wszedłem w ustawienia następnie w Prze (pod głośnością) są tam informację o urządzeniu i informacja " nie połączono z serwerem". Na samym dole jest informacja o aktualizacji- klikamy. Informuję nas że znalazło nowszą wersję (chociaż ciągle nie połączyło z serwerem), klikamy za parę sekund znowu i pojawia się że pobrano nowszą wersję, za chwilę nastąpi restart. Po restarcie połączył się z siecią i pobrał nowe przepisy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aro




Dołączył: 25 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:11, 25 Sty 2021    Temat postu:

kwikus napisał:
Witam
Też miałem problem z połączeniem.Zrobiłem tak: wpisałem haslo do Wi-Fi, nie chciało się połączyć, więc wszedłem w ustawienia następnie w Prze (pod głośnością) są tam informację o urządzeniu i informacja " nie połączono z serwerem". Na samym dole jest informacja o aktualizacji- klikamy. Informuję nas że znalazło nowszą wersję (chociaż ciągle nie połączyło z serwerem), klikamy za parę sekund znowu i pojawia się że pobrano nowszą wersję, za chwilę nastąpi restart. Po restarcie połączył się z siecią i pobrał nowe przepisy.


Do jakiej wersji firmware zakualizowal sie?
Mozesz wstawic zdjecie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kwikus




Dołączył: 25 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:00, 25 Sty 2021    Temat postu:

Aro napisał:
kwikus napisał:
Witam
Też miałem problem z połączeniem.Zrobiłem tak: wpisałem haslo do Wi-Fi, nie chciało się połączyć, więc wszedłem w ustawienia następnie w Prze (pod głośnością) są tam informację o urządzeniu i informacja " nie połączono z serwerem". Na samym dole jest informacja o aktualizacji- klikamy. Informuję nas że znalazło nowszą wersję (chociaż ciągle nie połączyło z serwerem), klikamy za parę sekund znowu i pojawia się że pobrano nowszą wersję, za chwilę nastąpi restart. Po restarcie połączył się z siecią i pobrał nowe przepisy.


Do jakiej wersji firmware zakualizowal sie?
Mozesz wstawic zdjecie?


Teraz mam wersję firmware 4924, android v4.2a_2020-09-01, wer. aplikacji 11.22-release, build: 248, około 680 przepisów w tym live


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawelochaby




Dołączył: 25 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:49, 25 Sty 2021    Temat postu: Lidlomix E5 brak połączenia z netem...

U mnie wystąpił ten sam błąd, nie chciał połączyć się z routerem... Resetowałem router jak i maszynę E5 przywracałem do do ustawień fabrycznych, zainstalowałem aplikacje na telefonie, nic nie dało . Po 3 h walki z lidlomixem poddałem się wykonałem telefon do przyjaciela czyli i golonka Lidla... Podałem wszystkie dane nr klienta, nr zamówienia nr seryjny produktu- tu moje zdziwienie Pani na infolinię powiedziała że nie widzi takiego produktu i nie wie do jakiego serwisu skierować sprawę skierowała do działu pomocy w Lidlu oni mieli ustalić serwis 😭... Pomoc z Lidla miał to poprowadzić tylko nie wiadomo kiedy i ile dni to zajmie...
Po telefonie do Lidla no jakoś 30 min sprzęt się połączył z internetem sukces😁😋... A więc tak albo w Lidlu coś odblokowali żeby urządzenie mogło się policzyć z serwerem, albo czas sprawił że coś się zaktualizowało tylko pytanie jak jak niby nie było połączenia z internetem... Wiec może trzeba wybrać sieć wprowadzić hasło i czekać może się tak wam się uda 😋😁


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Intruz




Dołączył: 26 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:54, 26 Sty 2021    Temat postu:

Witam od 4 dni mam lidomixa i próbuje połączyć się z WiFi. Mam wersję 4924. Wersja aplikacji 11.19 Build: 238. Mam 209 przepisów. Gdy klikam "Wyszukaj po aktualizacji" czasami wyskakuje ze nie ma nowej wersji a czasem pobiera 8 MB z internetu i wyskakuje napis "załadowano nowa wersje aplikacji" I % rosną od 1 do 95 aż nagle wyskakuje: "nie znaleziono nowej wersji" I nic się nie dzieje. Nie pobiera nowych przepisów i nie mogę się zalogować. Wiecie co mogę zrobić? Czy zgłaszać do serwisu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aro




Dołączył: 25 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:14, 26 Sty 2021    Temat postu:

Intruz napisał:
Witam od 4 dni mam lidomixa i próbuje połączyć się z WiFi. Mam wersję 4924. Wersja aplikacji 11.19 Build: 238. Mam 209 przepisów. Gdy klikam "Wyszukaj po aktualizacji" czasami wyskakuje ze nie ma nowej wersji a czasem pobiera 8 MB z internetu i wyskakuje napis "załadowano nowa wersje aplikacji" I % rosną od 1 do 95 aż nagle wyskakuje: "nie znaleziono nowej wersji" I nic się nie dzieje. Nie pobiera nowych przepisów i nie mogę się zalogować. Wiecie co mogę zrobić? Czy zgłaszać do serwisu?


Dokladnie identyczna w 100% sytuacja u mnie, dlatego wczesniej pytalem Kolegi ( dziekuje) do jakiej wersji maszynka sie zaktualizowala.
Raczej mam juz to w nosie a jak mnie wkurzy bardziej to oddam na niezgodnosc towaru z oferta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomselek




Dołączył: 26 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:10, 26 Sty 2021    Temat postu:

I u mnie sytuacja jest Taka sama , nowe urządzenie i brak polaczenia z serwerm urządzenie próbuje sie zalogować do sieci jedynie koło roluje sie i nic wiecej ,czy ktoś poradził sobie z tym problemem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lidlomix.fora.pl Strona Główna -> Nawiązywanie połączenia z internetem Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin