Forum www.lidlomix.fora.pl Strona Główna www.lidlomix.fora.pl
Robot Kuchenny Monsieur Cuisine Connect
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Właczene oraz wyłaczenie WI FI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lidlomix.fora.pl Strona Główna -> Nawiązywanie połączenia z internetem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dominika




Dołączył: 27 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:55, 27 Sty 2021    Temat postu: Połączenie z internetem

Miałam taki sam problem jak większość osób, przeczytałam Wasze komentarze i zostawiłam urządzenie na noc. Rano było już połączenie z internetem i przepisy juz były zaktualizowane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mstrz




Dołączył: 24 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:44, 27 Sty 2021    Temat postu:

Też miałem problem z pobraniem aktualizacji mimo połączenia z internetem. Po kolei:
Lidlomix przyszedł, odpakowałem, połączyłem z WiFi, niestety nie udało się zalogować ("Nie można znaleźć serwera..."), nie było też aktualizacji. Numerki:
Cytat:
Wersja Firmware: 4924
Wersja aplikacji: 1.1.19-release Build: 238
209 Przepisy 22.07.2020 14:40

Zasiadłem do badań w internecie i odkryłem po pierwsze, że nie jestem sam, po drugie, masę informacji jak ludzie z tym problemem sobie poradzili. Zacząłem więc stosować wszystkie tricki:
    hotspot z komórki
    hotspot z drugiej komórki
    hotspot z komórki bez hasła
    przenoszenie lidlomixa w inne miejsca
    zostawianie go włączonego na noc i na dzień
    klikanie "Wyszukaj po aktualizacji" co sekundę
    klikanie "Wyszukaj po aktualizacji" co ponad godzinę
    przywracanie ustawień fabrycznych
    zmiana języka na angielski
    zmiana języka na niemiecki
    zmiana języka na włoski
    zmiana języka na francuski

Po tygodniu (słownie: siedem dni i nocy) takiej właśnie kompletnie bezowocnej zabawy (kilka razy "coś się ściągało" ale nigdy nie doszło do 100% i się nie zrestartowało) skapitulowałem i zamówiłem drugą sztukę.

Lidlomix przyszedł, rozpakowałem, wybrałem optymistycznie polski, połączyłem z WiFi, wszedłem w ustawienia, cyferki dla ciekawych:
Cytat:
Wersja Firmware: 4924
Wersja aplikacji: 1.1.19-release Build: 238
209 Przepisy 22.07.2020 14:40

kliknąłem "Przez...", czerwone "Wyszukaj..." i BOOM, aktualizacja się ściągnęła, urządzenie zawiadomiło o restarcie, zrestartowało i pokazało:
Cytat:
Wersja Firmware: 4924
Wersja aplikacji: 1.1.22-release Build: 248
209 Przepisy 13.01.2021 11:14

Rozradowany wbiłem w opcję połączenia z serwerem, zalogowałem się za pierwszym razem, "Status połączenia z serwerem: Połączono" i teraz czekam na wszystkie przepisy online (póki co w czasie kiedy pisałem tego posta pojawiło się pierwsze "63 Live-Przepisy 02.11.2020 22:01") Very Happy

Także tego, może to komuś pomoże, powodzenia, trzymam kciuki i zabieram się za odsyłanie połowy z posiadanych urządzeń.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moni89r




Dołączył: 28 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:17, 28 Sty 2021    Temat postu:

Lidlomix2021 napisał:
Witam, dziś przyjechał lidlomix i mam ten sam problem. Próbowałem resetować urządzenie i zmieniać język nie pomogło.

I jak wyglada sytuacja? Mi dzis przyjechał i tez mam to samo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moni89r




Dołączył: 28 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:32, 28 Sty 2021    Temat postu: Re: Połączenie z internetem

Dominika napisał:
Miałam taki sam problem jak większość osób, przeczytałam Wasze komentarze i zostawiłam urządzenie na noc. Rano było już połączenie z internetem i przepisy juz były zaktualizowane

Tez nie moglas polaczyc sie z internetem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janekkruczkowski




Dołączył: 28 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:51, 28 Sty 2021    Temat postu:

Miałem ten sam problem. Jeżeli ktoś ma pod wifi żółty napis Połącz to znaczy że z jego internetem wszystko jest OK. Powodem jest nieaktualny system operacyjny. Należy pominąć rejestracje/logowanie i wejść w ustawienia. Jak wejdziemy w informacje o urządzeniu to system wyświetla nam nawet nasz adres IP, który dostaliśmy od routera. Problem jest z połączeniem z ich serwerem. Aby go rozwiązać należy zmienić język na niemiecki - tam sprzęt został wyprodukowany. Ponownie wejść w informacje o urządzeniu i zjechać na sam dół i kliknąć na tekst szukaj uaktualnień. Pojawi się komunikat że są(jakby nie było to kliknąć to szukaj kilka razy) i trzeba dać urządzeniu trochę czasu aż sobie ściągnie. Po update systemu problem z połączeniem z serwerem zniknie i będzie się można normalnie zalogować i przepisy się odświeżą. Można spokojnie wrócić do języka polskiego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Intruz




Dołączył: 26 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:34, 28 Sty 2021    Temat postu:

Witam. Ja zgłosiłem wczoraj sprawę do serwisu. Dziś mi odpisali żebym wyraził zgodę żeby przesłać moje zapytanie dalej. Nie zdążyłem odpisać bo między czasie kliknelem żeby szukał nowej aktualizac i lidlomix ściągną nowa aktualizacje a system się zresetował i już jestem połączony. Nie wiem czy to miało związek ze zgłoszeniem do serwisu. Dziś nie zmieniałem jezyka nie przywracałem do ustawień początkowych, nie robiłem nic poza kliknięciem "Wyszukaj po aktualizacji". Teraz jestem połączony i ściągnęło 468 nowych przepisów. Poza informacja ze są nowe przepisy ich nie było w katalogu więc wyłączyłem urządzenie i włączyłem na nowo teraz nowe przepisy są na urządzeniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalusia161




Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:29, 29 Sty 2021    Temat postu:

Ja tez nic nie zmieniałam... i juz mam "połączone z serwerem". Ale trwało to trochę. Zglaszalam problem 15.01. W tamtym tygodniu dostałam email z serwisu. Wczoraj odpisalam, że dalej nic. Nie łączy z serwerem..
Wieczorem zostawiłam włączone urządzenie... po 2h kliknęłam wyszukaj aktualizacji... wyszukalo... i zaktualizowalo do końca (wcześniej aktualizowało i nagle przerywało- brak serwera). I jest połączenie z serwerem i pobrało przepisy.

A juz wątpiłam... i chciałam odsylac.

Chyba trzeba cierpliwości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zarowka92




Dołączył: 29 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:32, 29 Sty 2021    Temat postu:

kalusia161 napisał:
Ja tez nic nie zmieniałam... i juz mam "połączone z serwerem". Ale trwało to trochę. Zglaszalam problem 15.01. W tamtym tygodniu dostałam email z serwisu. Wczoraj odpisalam, że dalej nic. Nie łączy z serwerem..
Wieczorem zostawiłam włączone urządzenie... po 2h kliknęłam wyszukaj aktualizacji... wyszukalo... i zaktualizowalo do końca (wcześniej aktualizowało i nagle przerywało- brak serwera). I jest połączenie z serwerem i pobrało przepisy.

A juz wątpiłam... i chciałam odsylac.

Chyba trzeba cierpliwości.


W jaki sposób można zostawić MC na noc? Po jakimś czasie pojawia się komunikat, że się wyłączy z powodu braku działania.
Mam ten sam problem co Wy wszyscy z tym, że u mnie było jeszcze inaczej. Kupiłam go 29.11.20, przyszedł 05.12.20. Przy pierwszym uruchomieniu wszystko śmigło jak należy.
Przedwczoraj pojawił mi się błąd (obstawiam że z powodu braku aktualizacji) i wszystkie przepisy się zdablowały co działało mi na nerwy. Więc go zrestartowałam i teraz dupa zbita. Nie łączy się z serwerem. Próbowałam już wszystkich możliwych sposobów opisanych tutaj. Nic nie działa. Chcę spróbować go zostawić włączonego na noc ale nie wiem jak to zrobić. Proszę o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Annab




Dołączył: 29 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:14, 29 Sty 2021    Temat postu: Mój patent

A ja oddałam ten niedziałający i zamówiłam nowy. I dziś przyszedł. Rozpakowałam, włączyłam i.... nic... to samo. Po około 60 minutach walki mąż się wkurzył i wyszedł, a ja poprosiłam o pomoc... świętego Józefa - no przecież patron od takich różnych napraw. I w tym samym momencie zadziałało, połączyło z wifi i ściągnęło aktualizację. Życzę wszystkim cierpliwości i powodzenia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wtyko




Dołączył: 23 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:54, 29 Sty 2021    Temat postu:

Witam
Mój Lidlomix dotarł 19.01 i ten sam problem co u wszystkich.
Na początku myślałem że jest problem z połączeniem z Internetem, mylącym było to że pisało „połącz” i ikonka odświeżania latała cały czas. Jednak gdy nie mamy połączenia z Internetem a wciśniemy ręczne szukanie aktualizacji to wywali błąd połączenia – po tym zrozumiałem że jednak łączy się Internetem. Wcześniej oczywiście były próby połączenia przez telefon, reset, zmiana języka i dalej nic.
Po ręcznym wciskaniu aktualizacji pisało że znaleziono nowe, zaczyna się pobieranie i momentalnie wywalało że nie znaleziono nowych i tak kilka dni.
Zadzwoniłem na serwis i zadałem kilka pytań:
- po ok 5 min bezczynności urządzenie przechodzi w stan uśpienia, czy to wpływa na ściąganie aktualizacji, jeśli tak to czy jest możliwość wyłączenia stanu uśpienia.
- pod spodem urządzenia znajduje się zaślepka, po odkręceniu której widoczne są 2 poty USB (widziałem na YouTube) dlaczego producent nie udostępni najnowszych aktualizacji, gdzie będzie można szybko samemu sobie z tym poradzić.
Ogólnie usłyszałem że urządzenie powinno się samo zaktualizować lub można zrobić to ręcznie w ustawieniach, stan uśpienia nie wpływa na ściąganie aktualizacji i nie ma możliwości wyłączenia go, co do portów USB może to będzie kolejny krok producenta bo mają dużo zgłoszeń co do tego problemu, u niektórych samo się aktualizuje inni muszą wysyłać do serwisu. Ogólnie sami czekają na odp. producenta.
Po tym telefonie (Poniedziałek 25.01 przed południem) zostawiłem włączone cały czas urządzenie, jak byłem w domu co jakiś czas przyciskałem ręcznie aktualizację i nic. Myślałem już bardzo poważnie o odesłaniu go i wczoraj (Czwartek 28.01 wieczorem) stał się cud, po kilkukrotnym naciskaniu za którymś razem pobrało do końca i się zaktualizował. Można było się zalogować, wersja aplikacji zmieniła się na
1.1.22- release, Build: 248
209 Przepisy 26.01.2021 12:21
130 Live – Przepisy 28.01.2021 11:52
Status połączenia z serwerem: Połączono

Może faktycznie potrzeba cierpliwości, ale nie po to człowiek płaci tyle kasy żeby się wkurzać i męczyć z czymś takim, dziwi też fakt że skoro można zaznaczyć żeby urządzenie przesyłało dane do producenta to dlaczego serwis nie może sobie z tym zdalnie poradzić, nie wspomnę o dziale technicznym na którym powinny się pojawiać regularnie aktualizacje i by użytkownik miał możliwość w razie problemów sam zaktualizować sprzęt przez USB.

Pytanie do osób którym działa już normalnie:
Ile ma być przepisów Live na dzień dzisiejszy, idzie to gdzieś sprawdzić ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gb999




Dołączył: 01 Lut 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:21, 01 Lut 2021    Temat postu:

Zarejestrowałem się tylko po to, żeby podziękować za ten wątek, bardzo mi pomógł, pewnie bym odsyłał lidlomixa jako wadliwy sprzęt. Największy problem w tym, że jakiś łoś przetłumaczył z angielskiego na polski 'Connected' na 'Połącz' zamiast 'Połączono'. Przez to walczyłem z podłączeniem do wifi przez godzinę a ono cały czas działało... A inny łoś wypuścił oprogramowanie, które blokowało konto przed podłączeniem bez aktualizacji oprogramowania. Najkrótsza instrukcja:

1. Zmieniłem język na angielski (nie wiem czy ma znaczenie).
2. Nie konfigurowałem konta w pierwszych krokach po włączeniu urządzenia.
3. Dodajemy sieć wifi, ustawiamy hasło, wybrana sieć pokazuje się z pomarańczowym napisem na dole 'Connected' lub 'Połącz' jeśli mamy jęz. polski.
4. Lidlomix pobiera sobie ok. 40 MB (sprawdziłem na routerze), jest to aktualizacja oprogramowania.
5. Sprawdzamy czy jest dostępna nowa wersja oprogramowania, pojawia się komunikat, że tak, urządzenie zostanie zaktualizowane i zrestartowane (trwa to kilka minut). Zanim pobierze te 40 MB komunikat jest taki, że nie ma dostępnej aktualizacji.
6. Potem można dodać konto założone z telefonu czy z komputera, ładnie się podłącza, ściąga się ponad 400 przepisów live (aktualizują się stopniowo przez kilka minut, można co jakiś czas wejść w ustawienia i sprawdzić ile jest)

Jeszcze raz czapki z głów dla osób, które wcześniej opisały tutaj co i jak. Męczyłbym się godzinami, a jak się znało zasadę działania to powyższe kroki zajęły mi jakieś 10 minut.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gb999 dnia Pon 15:22, 01 Lut 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zarowka92




Dołączył: 29 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:36, 01 Lut 2021    Temat postu:

gb999 napisał:
Zarejestrowałem się tylko po to, żeby podziękować za ten wątek, bardzo mi pomógł, pewnie bym odsyłał lidlomixa jako wadliwy sprzęt. Największy problem w tym, że jakiś łoś przetłumaczył z angielskiego na polski 'Connected' na 'Połącz' zamiast 'Połączono'. Przez to walczyłem z podłączeniem do wifi przez godzinę a ono cały czas działało... A inny łoś wypuścił oprogramowanie, które blokowało konto przed podłączeniem bez aktualizacji oprogramowania. Najkrótsza instrukcja:

1. Zmieniłem język na angielski (nie wiem czy ma znaczenie).
2. Nie konfigurowałem konta w pierwszych krokach po włączeniu urządzenia.
3. Dodajemy sieć wifi, ustawiamy hasło, wybrana sieć pokazuje się z pomarańczowym napisem na dole 'Connected' lub 'Połącz' jeśli mamy jęz. polski.
4. Lidlomix pobiera sobie ok. 40 MB (sprawdziłem na routerze), jest to aktualizacja oprogramowania.
5. Sprawdzamy czy jest dostępna nowa wersja oprogramowania, pojawia się komunikat, że tak, urządzenie zostanie zaktualizowane i zrestartowane (trwa to kilka minut). Zanim pobierze te 40 MB komunikat jest taki, że nie ma dostępnej aktualizacji.
6. Potem można dodać konto założone z telefonu czy z komputera, ładnie się podłącza, ściąga się ponad 400 przepisów live (aktualizują się stopniowo przez kilka minut, można co jakiś czas wejść w ustawienia i sprawdzić ile jest)

Jeszcze raz czapki z głów dla osób, które wcześniej opisały tutaj co i jak. Męczyłbym się godzinami, a jak się znało zasadę działania to powyższe kroki zajęły mi jakieś 10 minut.



Mi w ogóle nie wyszukuje aktualizacji, w żaden sposób... Pisałam maila do serwisu w Hamburgu i odpisali mi, że mają odgórny problem z serwerem u nich. Napisali również że pracują nad tym i że trzeba się uzbroić w cierpliwość.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zarowka92




Dołączył: 29 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:07, 01 Lut 2021    Temat postu:

gb999 napisał:
Zarejestrowałem się tylko po to, żeby podziękować za ten wątek, bardzo mi pomógł, pewnie bym odsyłał lidlomixa jako wadliwy sprzęt. Największy problem w tym, że jakiś łoś przetłumaczył z angielskiego na polski 'Connected' na 'Połącz' zamiast 'Połączono'. Przez to walczyłem z podłączeniem do wifi przez godzinę a ono cały czas działało... A inny łoś wypuścił oprogramowanie, które blokowało konto przed podłączeniem bez aktualizacji oprogramowania. Najkrótsza instrukcja:

1. Zmieniłem język na angielski (nie wiem czy ma znaczenie).
2. Nie konfigurowałem konta w pierwszych krokach po włączeniu urządzenia.
3. Dodajemy sieć wifi, ustawiamy hasło, wybrana sieć pokazuje się z pomarańczowym napisem na dole 'Connected' lub 'Połącz' jeśli mamy jęz. polski.
4. Lidlomix pobiera sobie ok. 40 MB (sprawdziłem na routerze), jest to aktualizacja oprogramowania.
5. Sprawdzamy czy jest dostępna nowa wersja oprogramowania, pojawia się komunikat, że tak, urządzenie zostanie zaktualizowane i zrestartowane (trwa to kilka minut). Zanim pobierze te 40 MB komunikat jest taki, że nie ma dostępnej aktualizacji.
6. Potem można dodać konto założone z telefonu czy z komputera, ładnie się podłącza, ściąga się ponad 400 przepisów live (aktualizują się stopniowo przez kilka minut, można co jakiś czas wejść w ustawienia i sprawdzić ile jest)

Jeszcze raz czapki z głów dla osób, które wcześniej opisały tutaj co i jak. Męczyłbym się godzinami, a jak się znało zasadę działania to powyższe kroki zajęły mi jakieś 10 minut.


A jednak, działa!!!! Dziękuje serdecznie za pomoc i ten post bo byłam już bezsilna. Ten sposób się sprawdza, aktualizacja jest z 26.01.2021 i połączenie z serwerem wróciło. Raz jeszcze wielkie dzięki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aro




Dołączył: 25 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:53, 02 Lut 2021    Temat postu:

Rozwiazaniem jest tylko i wylacznie cierpliwosc, u mnie po 8 dniach urzadzenie sie zaktualizowalo i dziala poprawnie laczac sie z serwerem. W miedzy czasie otrzymalem odpowiedz email z serwisu, cytuje :"

Dział obsługi Klienta Hoyer

Szanowni Panstwo,

dziękujemy za wiadomość.

W międzyczasie udało nam się przeanalizować problem i wypracować rozwiązanie, dla którego konieczna jest aktualizacja.

Aby nie przeciążać serwera, aktualizacja zostanie automatycznie udostępniona wszystkim użytkownikom w sposób rozłożony w czasie. Urządzenie sprawdza automatycznie po włączeniu, czy nowa aktualizacja jest dostępna. Alternatywnie można również uruchomić aktualizację ręcznie.

- Aby ręcznie połączyć Monsieur Cuisine z serwerm , proszę prejśc do ustawień (u góry po prawej) i dotknąć"przez". Następnie proszę przewinąć w dół i nacisnąć przycisk "Sprawdź aktualizacje". W trakcie aktualizacji zostanie wyświetlony postęp, a urządzenie powinno na krótko przejść w tryb uśpienia i uruchomić się ponownie.
- Aktualizacja zajmie trochę czasu, proszę nie wyłączać urządzenia w tym czasie!
- Jeśli aktualizacja nie jest jeszcze dostępna dla Państwa urządzenia, proszę spróbować po kilku godzinach .

Jak widac z tresci wiadomosci z serwisu jest to celowe dzialanie producenta, zeby nie przeciazac serwera hehe.
Wszystkim zycze radosci z uzytkowania Lidlomixa.

Dodam jeszcze, ze pomaranczowy napis Polacz oznacza ze macie polaczenie z wifi ale nie macie polaczenia z serwerem. Napis zmieni sie z Polacz na Polaczono ( tak, tak, zmieni sie ) dopiero po udanej aktualizacji i polaczeniu z serwerem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aro dnia Wto 10:58, 02 Lut 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gb999




Dołączył: 01 Lut 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:44, 03 Lut 2021    Temat postu:

Aro napisał:

Dodam jeszcze, ze pomaranczowy napis Polacz oznacza ze macie polaczenie z wifi ale nie macie polaczenia z serwerem. Napis zmieni sie z Polacz na Polaczono ( tak, tak, zmieni sie ) dopiero po udanej aktualizacji i polaczeniu z serwerem.


Nie. Napis 'Połącz' w wersji aplikacji dostarczanej z lidlomixem (build 238) oznacza, że połączono z wifi, nie ma to nic wspólnego z połączeniem z serwerem. Po angielsku od początku jest 'Connected' czyli 'Połączono'. Po aktualizacji do wersji 248 napis brzmi 'Połączono' - po prostu poprawili tłumaczenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lidlomix.fora.pl Strona Główna -> Nawiązywanie połączenia z internetem Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin